Kanchanaburi z okolico

Kot sem že napisala sva bila dva ni na ogledu Kanchaanaburija z okolico.

Štartali smo ob 7.h iz pred hotela in si najprej ogledali plavajočo tržnico pod Bangkoka (cca 2 ure vožnje), ki pa je precej turistična, praktično jo uhranjajo le še za turiste. Je pa verjetno nekaj deset let nazaj trgovanje resnično potekalo na tak način, saj je predel prepreden z malimi in velikimi kanali ob katerih so posejane hiške na kolih. Manjši čolniček v katerem si ogledaš tržnico moraš doplačati (100 B/osebo), večji motorni čoln pa je v ceni paketa. Ko smo se tako prevažali po teh kanalih, smo opazili tudi velikega varana, poleg vseh kokoši, psov, mačkov,…!

Po plavajoči tržnici smo se odpravili proti Kanchanaburiju in si ogledali sloviti most na reki Kwai ali most številka 277, ki je zaslovel tudi po filmu The Bridge on the River Kwai. Most je bil zgrajen februarja 1943,  a so ga med 2. svetovno vojno 2. aprila 1945 v bombnem napdu uničili. S pomočjo Japoncev so po vojni naredili repliko starega mostu, ki ga lahko opazujemo še danes.

Vse sicer ni potekalo po plnu, ki so ga nama predstavili v agenciji, saj kombinirajo z ogledi na enodnevnih, dvodnvnih in trodnevnih paketih. Tako nikoli nisva vedeli kateri ogled sledi, no pa to ni pomembno, kajti videla sva vse kar sva plačala, spoznala pa precej več ljudi.

Tigrov tempel (cca 50km iz Kanchanaurija) sva si po prvotnem planu želela ogledati naslednji dan, samo zaradi odpovedi vlaka prvi dan to ne bi bilo izvedlivo, zato sva morala na malce skrajšano obliko ogleda takoj. Časa nam je res malce primanjkovalo, tako sva si lahko pogledala le velike mucke, za mlladiče in igranje z njmi pa nam je zmanjkalo časa, saj park zapirajo ob 16h. Pobožala sva lahko nekaj velikanov, ki ležijo priklenjeni in niti ne trznejo ko prideš blizu. Fotografiranje v lastni režiji je prepovedano, lahko pa to brezplačno naredijo prostvolci, ki te enega za drugim peljejo pogledat tigre.Tukaj sva  srešala prvo skupino slovencev, ki so prišli sem organizirano čez novo leto. Pri tigrih sva počakala do konca in potem skupaj z vsemi ostalimi obiskovalci naredila nekaj korakov in fotk pri glavnem samcu, ko so ga odpeljali proti svoji celici. To je bilo pa to, kar sva imela in videla od tigrov, zato sem bil kar precej razočarana, ampak to je to za ta denar in najina edina opcija, da sva jih videla in čutila.

Prenočišče v plavajoči bambusovi hišk na reki Kwai in plavane v njej. Po vse tem pa sva si prislužila včerjo in po njej pirček ali dva ob igri biljarda še nekaterimi našimi sotrpini, ki se je kar prijetno zavleklo.

Drugi dan sva si šla najprej pogledati pokopališče, potem pa s kombijem v 64 km oddaljen park Ewian, ki je znan po slapovih, kjer se pahko tui kopaš, medtem ko te napadajo ribe! Je prov zanimiv občutek!

Po kosili, kar v parku sva odšla do železnice Death Railway, v kateri sem že nekaj napisala, več pa silahko preberete na wikipei-ji preko imena! Zanimiva vožna in kar precej hitra, jo pa domočini še vedno uporabljajo za svoj prevoz (oplačilo 100 B/osebo). Po tej zadnji dogodivščini pa sva šla ditektno v Bangkok!

Danes še v Bangkoku jutri že na Kamboških tleh v Sian ripu ali Batenbangu, se bova odločila jutri na meji, kam jo pihnva najprej!

One thought on “Kanchanaburi z okolico”

1. Mi navijamo za vaju, tigri so OK, ampak une slike pod pajčelanom bi bile lahko bolj sočne sej imaš stojalo in časovni zamik sprožilca!? A se preveč družiš z Losom slike so čisto polnografske. Give me more. Mi smo Nor-mal-ni.

Tvoji ljubeči se sodelovci.

PS Smo na vazelinu.
    Poročilo:
    -dobili smo materila (po šterih dneh)
    -130 kosov Tam Tam¸ na BBP

-Sandi smuča
    -Los menja rogove nravi pa nikoli
    -najhujše pa je to da nam je crkno kavomat
    -imamo prvi krog razgovorov za novo administratorko (lepe punce)
    -Los je taprav Gorenc, ne da likerja je k Gorenka brez lešnikov!
    -Matej je srečal samega sebe…

xxx Veš razmišljam bi še pa mi ne pustijo…