Kambodža – zadnič

Na hitro napišem še mal za nazaj!

Iz trekinga na Bokor hill station sva šla naslednji dan še mal izležavat na Rabbit Island, ki je oddaljen 4 km od Kepa. Za ta izlet s prevozom in hrano – sadje sva dala vsak 11$, kar je kar ugodna cena. Slike iz otočka ste videli v prejšnjem članku, zato ne bom dolgovezila. Veliko sva slišala in prebrala o njem, da je ful lep, cenejši,… po prvem planu sva tud nameravala iti najrej sem, a … Ja mogoče mi je res malce žal, da nisva bila tam vsaj eno noč. Voda je lepa, za odtenek toplejša kot drugod, precej plitva, tko da se lahko namakaš v njej v nedogled. V zadnji restavraciji pri pomolu imajo res dobre nuteline palačinke za 2$ – 2 palačinki na ponvi pečeni! …. res lepo, na plaži in takoj ob njej je polno bungalovčkov od 5$ naprej!

Iz Kampota sva šla potem zjutri direktno v Phnom Penh. Če v celi Kambodži do sedaj nisva srečala slona, sva  zadnj dan kar dva in to sredi ulice. Prvega so uporabljali kot delovnega slona sredi neke vasice na pol poti proti Phnom Penu, drugega pa uporabljajo prevsem za turiste, sam je vseeno zanimivo zagledati slona sredi glavnega mesta, kako se šeta po kar precej prometni ulici.

V Phnom Penhu nisva imela nobenih posebnih planov za oglede, zato sva šla na market in si kupila nekaj malenkosti. Čist informativno tukaj se da dobiti majico za 1,5$ brez problemov, seveda se je potrebno malce dilat, … Tokrat sva bila nastanjena v OK guesthouse-u cena 12$ za sobo s klimo in toplo vodo – pa dobra lokacija – par ulic stran od Royal palače! Seveda je bil za naju pomemben podatek to, da imajo WiFi, ki ga je treba sicer doplačati in dobro ter poceni hrano. Zvečer, ko sva tipkala sva nekaj miz stran slišala neko znano govorico in poglej spet slovenci. Tokrat sva srečla Romana – Trek trek – in še dve punci iz gorenjske. Seveda se je večer ponovno zavlekel, saj nas je Roman odpeljal malce raziskovati mestno nočno življenje. Na koncu so nas 2x vrgli iz lokala, ker so zapirali, ura pa je odbila 4.30. Za konec nas je tuk tuk toliko čas vozil po mestu, da so dobili še nekaj za pod zob. Midva sva šla h zasluženem počitku, ostali pa pakirat in na ambasado po vizo.

Drugi dan sva se še malce sprehodila po mestu, potem pa počasi šla na letališče in nazaj v Bangkok. Še nekaj info – cene! Tuk tuk do letališča je 3$, po mestu pa 1$, najina karta je bila 5$ ‘+ 25$ letališke takse! In po dobri uri  leta sva bila že na Tajskih tleh. Na letališču sva si ponovno priborila vizo – brezplačno – za 14 dni – obvezno moraš imeti pri sebi sliko in print karte, da boš državo res zapustil v tem času!

Tokrat sva hostel imela že plačan – Green Huse – in v restavraciji sta naju že čakali Simona in Anja. Seveda sva samo odložila stvari v sobo – pričakvala sva malce bolšo, je pa čista – in že smo šli na ulico nekaj pojest in na par baketov!

Pa mi je uspelo napisati vse za nazaj. Danes sledi shoping,…

Slikce spodaj pa so če zadnji utrinki Kambodže!