Isla de Margerita

Teh nekaj dni na Margeriti je kar prav prišlo za počitek, mal ležat pa nič delat.
Prvi dan sva šla v Polramar, da sva si zrihtala letalsko karto do Caracasa in mal pogledala stari del mesta, pa ni nič posebnega. Chavez ma te dni povsod zbore, ker pobiral podporo oz. glasove za nov referendum – da bo lahko tretič kandidital ali celo kar dosmrtno – kajti prvi referendum je izgubil. Tko da je povsod vse rdeče in polno ljudi.
Drugi dan sva bila na plaži Caribi, kjer sva se borila z valovi in morem rečt, da je pravi iziv it v vodo in še večji priti nazaj. Zvečer smo se ga z enim Švedom malce napili ob biljardu – njega sva srečala že v Meridi, pa na slapu in C. Bolivarju, tko da smo šli skoraj isto pot, vendar vsak po svoje.
Tretji dan – včeraj je mal deževalo, to da sva šla pogledat še eno vasico v notranjost otoka, v shoping za alkohol, ker je res poceni.
Te trije dnevi so res hitro minili, danes pa najprej na zajtrk, potem pa počasi spakirat stvari in nekako priti do letališča, ker mava let okoli 14h do Caracasa – 40min, in potem iz Caracasa v Madrid ob 17.30h. Ja pol bo pa že zima doma, pa – 45 stopin razlike za naju!

Še zadnji vroč pozdrav iz Venezuele!