Zlati boben 2009

Šestnajsti mednarodni oglaševalski festival Zlati boben 2009 je v petek zvečer s podelitvijo nagrad zaprl svoja vrata. Rdeča nit letošnjega festivala v Portorožu je bila “brainstorming”.

Najbolj kreativnim oblikovalcem, ki so prijavili 2.474 del, bodo podelili kar 270 nagrad in več kot 200 diplom v različnih kategorijah. Med letošnjimi novostmi so: piar kampanje, mobilni, internetni, televizijski in promocijski filmi, Design in Art Direction skupina ter Best Act Award. Vsa prijavljena dela so si obiskovalci lahko skozi celotni teden ogledovali na odprti razstavi sredi Pirana na Trtinijevem trgu.

Nagrado za najboljšo agencijo leta v Novi Evropi je prejela agencija Leo Burnett Beirut in prvo nagrado Grand prix agencija Euro RSCG
Prvi grand prix je v skupini film prejela češka agencija Euro RSCG za delo Munich, ki ga je pripravila za češki Nacionalni muzej; drugi grand prix pa je v skupini mediji na prostem pripadel agenciji Leo Burnett Beirut za program opolnomočenja žensk Khede Kasra oglaševalca Hariri Fonudation in z njo nagrado za najboljšo agencijo v Novi Evropi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *