Blog Potovanja Šport
spela

Vršič – Mala Mojstrovka

Izhodišče: Vršič (1611 m)
Cilj: Mala Mojstrovka (2332 m)
Ime poti: Hanzova pot
Čas hoje: 2 h 15 min
Zahtevnost: zelo zahtevna označena pot
Višinska razlika: 721 m

Izhodišče:
Iz Kranjske Gore se peljemo proti Bovcu ali obratno, a le do prelaza Vršič (1611 m), kjer parkiramo.
Opis poti
S parkirišča na Vršiču se usmerimo na sprva slabo označeno pot, ki vodi na Mojstrovko in Sleme. Po krajšem vzponu nas pot pripelje do večje skale na kateri opazimo napis Mojstrovka levo. Nadaljujemo desno v smeri Slemenove špice in Hanzove poti na Mojstrovko. Pot naprej se prečno vzpne ob vznožju Šitne glave, nato pa se nam z desne priključi pot od Erjavčeve koče. Sledi še kratek strm vzpon in pot nas pripelje na preval Vratca (1807m), kjer pridemo na naslednje razpotje. Nadaljujemo levo v smeri Mojstrovke (naravnost Slemenova špica) po poti, ki poteka pod ostenji Šitne glave. Po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje pa se levo navzgor odcepi Hanzova pot na Malo Mojstrovko (naravnost Slemenova špica po neoznačeni poti). Pot naprej se s pomočjo številnih klinov strmo vzpne in nas višje pripelje do prvih jeklenic, ki so nato naš “stalni” spremljevalec. Še naprej odlično zavarovana pot pa nas naprej vodi po izpostavljenih policah in grapah strmo navzgor. Pot, ki je izpostavljena padajočemu kamenju pa se postopoma položi in z leve se nam priključi neoznačena pot od Šitne glave. Po nadaljnjih nekaj minutah strmina še dodatno popusti in pot nas pripelje na bolj raven svet, katerega obidemo po desni strani. Naprej se pot približa grebenu, mi pa pred seboj zagledamo Mangart in Jalovec. Tu pot zavije rahlo levo in nas pripelje do strmega dela poti. S pomočjo nekaj klinov, v glavnem pa brez varoval se povzpnemo po strmem vršnem pobočju Male Mojstrovke do njenega razglednega vrha.

Še fotke z mojega prvega osvojenega 2-tisočaka skupaj z Nejo!