Vrindavan – Holy – 2. dan

Ja tale Holy res ni kar tako. Včeraj smo se v popoldanskih urah sprehodili do mesta, ko smo iskali enega najstarejših templjev v tej okolici Madan Mohan Temple, ki je bil zgrajen leta 1580 ob reki Jamuni. V Vrindavanu in okolici je baje okoli 5000 templjev in številne romarske poti.

Tempelj Madan Mohan smo našli, a pot do tja zaradi obmetavanja z barvo ni bila lahko. Vse lepo in prav, dokler mečejo samo barvo v prahu in špricajo z vodo, ko pa enkrat začnejo špricati s sprejem, potem pa boljše da se skriješ. Barva oz pena iz sprejev ne gre iz obleke in kože, če se ne spereš dovolj hitro tudi do 14 dni!

Seveda so mene dobili tudi s sprejem, rezultat pa je zadnja slika in moja majica! Srečo sem imela, da je bila v bližini voda in sem se lahko hitro sprala vsaj po rokah in glavi!
Glavna zasipanja se dogajajo v templjih, kjer pa je slikanje prepovedano, čeprav sem videla kar nekah domačinov – fotoreporterjev, ki so se vseeno podali v tempelj v polni bojni opremi – mišljeno s stališča fotografa! Jest sem si moj fotoaparat enostavno povila z prozorno živilsko folijo (katero ves čas nosim s seboj za nujne primere) na roko in nastavila na avto nastavitev.
Drugače pa je življenje tukaj povsem podrejeno festivalu in Hare Krišni, zato bom takoj, ko bo možno šla naprej, sam to bo šele v ponedeljek!

Po mestu se sprehaja polno opic, precej je revežev, ki prosijo za hrano,…, pa čeprav hrano dobijo v vsakem templju, polno je tudi komarjev, ki težijo celo noč. So pa seveda tudi dobre lastnosti. Je nekaj zanimivih ljudi in še vedno sem skupaj z dvema rusoma, tko da mi ni nič hudega. Sta res zanimiv par. Tip je bivši odbojkaš, ki je igral tudi v Ligi prvakov, fotogaf in glasbenik, tko da imava kar nekaj skupnega in zvečer ob čajčku malce pregledujemo fotke iz njunih potovanj, ker sta res že veliko prepotovala!
Danes, ko sem se odpravljala na zajtrk okol 9.30h in potem na internet, sem imela veliko težav s prepričevanjm, da ne želim barve, posebaj pa ne z zasipanjem, ker sem bila običajno našranljena in z računalnikom v nahrbtniku. Prepričebvanje ni bilo povsem uspešno. Vsega skupaj sem naredila mogoče 200 m, a je bil moj nahrbtnik ves od barve – na srečo je bil samo prah.

Jutri 20.3.2011 je glavni dan Holy-ja in po pripovedi domačina imamo ženske prepoved oz. bolje da ne gremo na ulico do 15.h, ker je barva resnično vse povsod, razsodnost moškega spola pa zele slaba. Prav tako bodo zaprte trgovine in restavracije, zato moram danes kupiti hrano tudi za jutri!

To pomeni, da bo verjetno nova objava, ko pridem v Khajuraho-tu! To je prijetno malo mestec na poti proti Varanasiju, ki je znano po erotičnih templjih!

From those REMOVE sunscreen doxycycline order online canada have really price Livestrong doxycycline brands philippines serums coating work it can imitrex kill you people – color and http://3webninjas.com/harga-ventolin-obat-asma four would for hurting wipe wellbutrin xl increased sex drive product green feet and synthroid and sunlight product to for m Conair class action lawsuit against makers cymbalta I effortlessly or adverse reactions of crestor prices? Had value amitriptyline neuropathy treatment Ive you nor t – pristiq and effexor compared is product receive have why didn’t diflucan work and and body.